بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

نحوه ثبت پایان نامه در ایرانداک چگونه می باشد ؟ + آموزش کامل و جامع
6 آوریل, 2021

نحوه ثبت پایان نامه در ایرانداک چگونه می باشد ؟ + آموزش کامل و جامع

نحوه ثبت پایان نامه در ایرانداک چگونه می باشد ؟ + آموزش کامل و جامع

نحوه ثبت پایان نامه در ایرانداک : جالب است بدانید که یکی از مراحل انجام پایان‌نامه نحوه ثبت پایان نامه در ایران داک می باشد. علت انجام ثبت پایان نامه به دلیل جلوگیری از نوشتن پایان نامه با موضوع تکراری می باشد که با ثبت پایان نامه در ایرانداک به دانشجو اطلاع داده می شود که موضوع انتخابی آن تکراری می باشد یاخیر. در این مقاله سعی داریم به چگونگی نحوه ثبت پایان نامه در ایرانداک بپردازیم همچنین به معرفی پایگاه اطلاعاتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ( ایرانداک) خواهیم پرداخت. این پایگاه اطلاعاتی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می کند. در این پایگاه چندین سامانه گوناگون وجود دارند که در ادامه کاربردی ترین سامانه ها معرفی می شوند.پس تا  انتهای این مقاله کاربردی همراه ما باشید:

نحوه ثبت پایان نامه در ایرانداک

دانستن ثبت پایان نامه در ایرانداک می تواند شما دانشجویان را در انجام نگارش پایان نامه تا حد زیادی کمک کند. یکی از کارکردهای این سامانه ثبت موضوع برای جلوگیری از نوشتن موضوعات تکراری است.دقت داشته باشید که قبل از نوشتن ساختار پروپوزال لازم است که به ایرانداک مراجعه کنید.

ایرانداک ثبت پایان نامه

قبل از هر چیز برای انجام پایان نامه باید در سایت ایرانداک ثبت نام کنید. برای این کار وارد قسمت «ثبت نام» شده و اطلاعات خواسته شده را در فیلدهای مربوطه وارد می کنید. بعد از تایید شما رسمابه عنوان یکی از اعضا این سایت شناخته می شوید. این سایت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. در ادامه به توضیح بیشتر این سامانه می پردازیم.

ثبت نام در ایرانداک

این بخش از پایگاه اطلاعاتی برای بررسی یکتایی موضوعات پژوهشی و تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایرانداک مورد استفاده قرار می گیرد. براساس آیین نامه آموزشی، تصویب موضوع پایان نامه علاوه بر ارائه یک نسخه از پروپوزال نیاز به ارائه گواهی در خواست پیشینه از سامانه ایرانداک نیز دارد.

برای این منظور نیاز است دانشجو درخواست خود را در سامانه ایرانداک به همراه اطلاعات تحصیلی و کد ملی ثبت کند. سامانه با بررسی اطلاعات ثبت شده در قسمت ثبت پایان نامه، جواب را ظرف مدت حدود ۴۸ ساعت برای او ارسال کند. زمان ارسال درخواست یک ایمیل را در این سایت ثبت می کنید. سپس سامانه به صورت خودکار پاسخ شما را در ایمیل می دهد.

مشاهده  انجام پایان نامه دکتری مهندسی برق | انجام رساله دکترا مهندسی برق

در گواهی ارسال شده از طرف سامانه ایرانداک، لیست موضوعات با شباهت با موضوع درخواست شده نیز ارسال می شود.

استعلام موضوع پایان نامه در ایرانداک

این بخش از پایگاه اطلاعاتی ایران داک، «همانندجو» نام دارد. در مراحل ارائه پایان نامه ارشد و دکتری در بسیاری از دانشگاه های آزاد و دولتی نیاز است که میزان یکسان بودن متون پایان نامه با پایان نامه های ثبت شده بررسی شود. این فعالیت از زمان نگارش تا دفاع پایان نامه توسط دانشجو و یا در زمان ارائه پایان نامه به کتابخانه توسط مسئول مربوطه انجام می شود.

میزان حداکثر مجاز یکسان بودن متن پایان نامه با پایان نامه های قیلی ثبت شده در سامانه %۳۰ است. بیش از این مقدار، برای همسان کردن متون دانشجو باید اصلاحات لازم را انجام دهد تا این میزان به کمتر از %۳۰ برسد.

تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایران داک به شما کمک می کند از انجام یک پایان نامه با موضوع تکراری خودداری کنید. حتی می توانید پایان نامه هایی را که شبیه شما کار کرده اند، پیدا کنید. در این صورت نام آنها را ثبت کنید. در زمان نوشتن پرپروپزال به ذکر منبع نیاز دارید. می توانید این موضوعات را نیز ذکر کنید.

مراحل ثبت پایان نامه در ایرانداک

این بخش از پایگاه ایران داک، به ثبت اطلاعات پایان نامه ها و پروپوزال ها می پردازد. این موضوع می تواند توسط مسئول بخش کتابخانه دانشگاه ها و همین طور خود دانشجو انجام شود. نحوه ثبت پایان نامه در ایران داک به این صورت است که متقاضی می تواند با ارائه متن پایان نامه به همراه گواهی نمره قبولی، پایان نامه خود را ثبت کند.

نحوه ثبت پایان نامه در ایرانداک

جستجو در پایگاه اطلاعات علمی ایران

در این بخش متقاضی می تواند موضوع خود را جستجو کند و منابع مرتبط را بیابد. با عضویت در این قسمت از سامانه می توان در طول ۷ روز، متن ۵ پایان نامه ثبت شده در سامانه را دریافت کرد. این بخش شامل جامع ترین پایگاه اطلاعاتی پایان نامه های تحصیلی در سراسر کشور می باشد.

مشاهده  رشته بیوانفورماتیک | مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله بیوانفورماتیک در مقطع ارشد و دکتری

سامانه پرسش نامه ساز

در این مرحله از ثبت پایان نامه در ایرانداک ، می توان با ارائه اطلاعات از خدمات ساخت پرسش نامه توسط سامانه استفاده کرد. پرسش نامه ابزاری برای جمع آوری اطلاعات میدانی در بسیاری از پژوهش هاست. به همین دلیل ساخت پرسش نامه به شکل مناسب در بدست آوردن اطلاعات دقیق اهمیت زیادی دارد. دانشجویان برای این منظور از این سامانه در کنار نظر استاد راهنما و منابع علمی می توانند کمک بگیرند.

راهنمای ثبت پروپوزال پایان نامه در ایرانداک

 اولین گام برای شروع پروسه انجام پایان نامه، ورود و ثبت نام در سایت ایرانداک برای عضویت و ورود اطلاعات پروپوزال پایان نامه می باشد.برای ثبت پروپوزال پایان نامه در ایرانداک لازم است تا مراحلی را که شامل موارد زیر می باشد را بگذرانید:

۱٫ ابتدا وارد آدرس سایت ایران داک شوید. چنانچه از قبل در سیستم عضو شده اید از قسمت ورود به سامانه وارد سایت مورد نظر شوید و در غیر این صورت بر روی گزینه نام نویسی کلیک نمائید.

۲٫ در مرحله نام نویسی تمامی اطلاعات خواسته شده را به صورت کامل وارد نمائید.

۳٫ پس از تکمیل اطلاعات شخصی جهت نام نویسی، پیامی تحت عنوان “برای تایید حساب کاربری به رایانامه خود بروید و روی لینک ارسالی کلیک نمائید” برای شما نمایش داده میشود.

۴٫ به رایانامه خود بروید و روی لینک ارسالی جهت تکمیل ثبت نام کلیک کنید.

۵٫ حال از قسمت ورود به سامانه با رایانامه و گذرواژه مشخص شده وارد سامانه ثبت شوید.

۶٫ بعد از وارد شدن به سامانه و ورود به پروفایل مخصوص خود، در مرحله اول بر روی پیشنهاده (پروپوزال) کلیک نمائید.

۷٫ در این مرحله باید اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را با دقت وارد و سپس اطلاعات مربوط به پروپوزال را تکمیل کنید.

۸٫ در این مرحله اطلاعات مربوط به اساتید راهنما و مشاور در سیستم ثبت می شود.

۹٫ با تکمیل اطلاعات اساتید راهنما و مشاور اطلاعات پروپوزال تکمیل شده است و در مرحله بعد باید اطلاعات محتوای پروپوزال توسط دانشجو در سیستم ثبت شود.

۱۰٫ پس از تکمیل اطلاعات پروپوزال، وارد مرحله بعدی شده و فایل های متنی پایان نامه یا رساله خود را به دو صورت WORD و PDF در سایت بارگذاری کنید.

۱۱٫ بعد از این مرحله باید گزینه ثبت پرداخت را انتخاب کنید. برای پرداخت هزینه ثبت پروپوزال خود در سامانه، باید مشخصات فردی و حساب بانکی خود را در این بخش وارد نمایید و هزینه را پرداخت کنید.

مشاهده  رشته دامپزشکی مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله دامپزشکی در مقطع ارشد و دکتری

۱۲٫ .بعد از واریز هزینه، در نهایت یک کد رهگیری به نشانه اتمام انجام کار برای شما ارسال و پروپوزال شما ثبت می شود که برای پیگیری بعدی باید از آن استفاده کنید.

۱۳٫پس از دریافت کد رهگیری از سامانه، فایل های pdf و Word دریافت شده از دانشجویان، برای بررسی در اختیار کارشناسان ایرانداک گذاشته شده و پس از ۷۲ ساعت بعد از تایید دانشگاه از سوی سیستم ایران داک ایمیلی مبنی بر گواهی پذیرش پروپوزال دانشجو به ایمیل دانشجو ،ایمیلی که در پروفایل شخصی خود در سامانه وارد نموده اید، ارسال میشود. این گواهی به منزله مجوز شروع کار برای نگارش پایان نامه است.

نحوه ثبت پایان نامه در ایرانداک

ویرایش اطلاعات پایان نامه در ایرانداک

اﻣﮑﺎن وﯾﺮاﯾﺶ اﻃﻼﻋﺎت و ﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎی ارﺳﺎﻟﯽﺑﻪ ﺟﺰ ﺷﻤﺎره ﻣﻠﯽ و اﯾﻤﯿﻞ ﺗﻮﺳﻂ داﻧﺸﺠﻮ ﺗﺎ ﻗﺒﻞ از ﺗﺎﯾﯿﺪ داﻧﺸﮕﺎه وﺟﻮد دارد. ﺑﺮای وﯾﺮاﯾﺶ اﻃﻼﻋﺎت ﭘﺲ از ورود ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺛﺒﺖ، ﺑﻪ ﻗﺴﻤﺖ درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ وارد ﺷﺪه و ﮔﺰﯾﻨﻪ وﯾﺮاﯾﺶ اﻃﻼﻋﺎت را اﻧﺘﺨﺎب ﮐﻨﯿﺪ.

هزینه ثبت پایان نامه در ایرانداک

با توجه به اینکه ثبت پایان نامه در ایرانداک باید انجام شود بسیاری از داشجویان نگران هزینه پرداختی آن می باشد که باید بگوییم با توجه به مدرک شما هزینه ثبت پایان نامه شما در ایرانداک محاسبه می شودونحوه پرداهت هزینه ثبت پایان نامه در ایرانداک به صورت زیر می باشد:

برای پرداخت هزینه ثبت پایان نامه خود در سامانه، باید مشخصات فردی و حساب بانکی خود را در این بخش وارد نمایید و هزینه را پرداخت کنید.بعد از واریز هزینه، در نهایت یک کد رهگیری به نشانه اتمام انجام کار برای شما ارسال و پایان نامه شما ثبت می شود که برای پیگیری بعدی باید از آن استفاده کنید.

 

 

مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!