بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

مقاله های پژوهشی چیست و سبک نگارش مقاله های پژوهشی
18 جولای, 2021

مقاله های پژوهشی چیست و سبک نگارش مقاله های پژوهشی

مقاله های پژوهشی چیست و سبک نگارش مقاله های پژوهشی

مقاله های پژوهشی چیست و سبک نگارش مقاله های پژوهشی :

سبک متداول مورد استفاده در نوشتن تحقیقات یا مقاله دانشگاهی ، سبک APA است که توسط انجمن روانشناسی آمریکا تجویز شده است. این از مدتها قبل مورد استفاده بوده و با در دسترس بودن اطلاعات الکترونیکی در طول دوره تکامل یافته است. برخی از دستورالعمل های اساسی در استفاده از سبک قالب بندی APA عبارتند از:

حاشیه های طرفین صفحه باید ۱ اینچ عرض داشته باشند.
اندازه قلم باید در Times New Roman 12 نقطه باشد.
فاصله در کل مقاله باید دو برابر باشد ، از جمله جداول ، پیوست ، نقل قول و غیره. پس از علائم علامت گذاری ، ویرگول و ستون باید یک فاصله وجود داشته باشد.
سر در حال اجرا نباید بیش از ۵۰ کلمه باشد و سر در حال اجرا نباید با عنوان کوتاه اشتباه گرفته شود. سر در حال اجرا برای نشریات پژوهشی اجباری است ، در حالی که برای مقالات دبیرستان و دانشگاهی اجباری نیست.
جملات باید با صدای فعال و ضمایر مثل I بیان شوند ، ما نباید استفاده کنیم.
شماره صفحه باید در گوشه سمت راست و بالای هر صفحه نشان داده شود.
صفحه عنوان باید حاوی فقط عنوان مقاله ، نام نویسنده ، وابستگی های نهادی و یادداشت نویسنده در صورت وجود باشد. صفحه عنوان صفحه شماره ۱ خواهد بود. چکیده مقاله باید در صفحه ۲ نوشته شود.
در پایان گزارش ، استناد و منابع ، ضمیمه ، پاورقی ها ، جداول و ارقام آمده است.
برخی از خطاهای رایجی که دانشجویان هنگام نوشتن به سبک APA مرتکب می شوند ، اجرای شماره های صفحه و صفحه ، چکیده ، کلمات کلیدی ، نقل قول های درون متنی و سایر خطاهای کوچک است. بسیاری از دانش آموزان فراموش می کنند که یک سر در حال اجرا اضافه کنند یا آن را در قالب نامناسب اضافه کنند. بسیاری از دانشجویان نیز در افزودن چکیده موفق نمی شوند. به همین دلیل است که بهترین کار این است که خدمات قالب بندی را استخدام کنید که در آن متخصصین بتوانند اطمینان حاصل کنند که کار شما قالب بندی مطلوبی را که توسط دانشگاه شما مشخص شده است انجام می دهد. کلمات کلیدی باید درست زیر چکیده اضافه شوند که بسیار مهم هستند زیرا در موتورهای جستجو و خدمات نمایه سازی استفاده می شوند. نقل قولهای داخل متن باید به درستی با پرانتز و هجی قرار گیرند. یک نمونه نمونه کتابشناسی در اینجا آورده شده است.

مشاهده  انجام پایان نامه دارو سازی ارشد و دکترا در سایت پایان نامه پزشکی

 

 

مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!