بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

انجام پایان نامه پزشکی و مشاوره انجام پایان نامه پزشکی
15 جولای, 2021

انجام پایان نامه پزشکی و مشاوره انجام پایان نامه پزشکی

انجام پایان نامه پزشکی و مشاوره انجام پایان نامه پزشکی

انجام پایان نامه پزشکی و مشاوره انجام پایان نامه پزشکی :

پزشکی یکی از قدیم‌ترین علوم دنیا و از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی است که به طور مستقیم با سلامت انسان‌ها و جامعه ارتباط دارد. این رشته بسیار دشوار و پیچیده است و به چهار دوره تحصیلی تقسیم می‌شود؛ علوم پایه، فیزیولوژی، کارآموزی بالینی و کارورزی بالینی. گفتنی است دانشجویان رشته پزشکی در پایان دوره کارآموزی بالینی و پیش از آغاز دوره انترنی باید پایان‌نامه ارائه دهند. رشته پزشکی در ادامه مقاطع تحصیلی گرایش‌های تخصصی مختلفی دارد؛ مانند جراحی عمومی، بیماری‌های داخلی، اعصاب، قلب و عروق، بیهوشی، پوست، زنان و زایمان، کودکان، چشم‌پزشکی و…

رشته پزشکی شامل حوزه‌های مطالعاتی بسیار گسترده و دشواری است و بدیهی است که انجام پایان‌نامه پزشکی بسیار سخت و زمانبر خواهد بود.

چرا مشاوره نگارش و انجام پایان نامه به ما کمک می‌کند؟

با توجه به سخت بودن و ظرایف و حساسیت‌های علوم پزشکی مشاوره گرفتن از استادان پزشکی متخصص بسیار برای انجام پایان نامه پزشکی ضروری است؛ به کمک متخصصان باتجربه این رشته درصد خطای پژوهشگران و دانشجویان کاهش می‌یابد و این امر موجب صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی آنان می‌شود.

چرا مشاوره پایان نامه پزشکی مدیک تز را انتخاب کنیم؟

در انجام دادن پروژه‌های بزرگ وجود افراد متخصص، حرفه‌ای‌ و کاربلد در رسیدن به نتیجه خوب و موفقیت کاملا موثر است. موسسه مدیک تز با همکاری بسیاری از استادان و متخصصان زبده و بنام رشته پزشکی همواره آماده ارائه مشاوره در همه مراحل تحقیقاتی دانشجویان این رشته است؛ مشاوران مدیک تز با نکته‌سنجی و نظارت دقیق، دستیابی دانشجویان به نتیجه برتر را تضمین می‌کنند. البته دانشجویان باید مشاوره و همفکری استادان دانشگاه محل تحصیل‌شان را در اولویت قرار دهند، اما بدیهی است که اغلب استادان به دلیل مشغول بودن در امور پژوهشی مختلف در دسترس نیستند، به همین دلیل موسسه مدیک تز با کمک تیم تخصصی و حرفه‌ای خود آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای جامع به دانشجویان برای انجام پایان‌نامه پزشکی است.

مشاهده  نمره پایان نامه دکتری و ارشد و نحوه نمره دهی پایان نامه ها در کارشناسی ارشد و دکتری

محققان و پژوهشگران باتجربه

مدیک تز سال‌هاست به کمک استادان و پژوهشگران باتجربه موسسه، مشاوره تخصصی برای انجام پایان نامه پزشکی به دانشجویان این رشته و گرایش‌های متعدد آن ارائه می‌دهد و تا کسب نتایج عالی همراه آنان است.

سرعت عمل و دقت

مشاوران و متخصصان موسسه مدیک تز برای انجام دادن به‌موقع پایان‌نامه بر اساس تاریخ تعیین‌شده جلسه دفاع‌ دانشجویان برنامه‌ریزی دقیقی دارند و همه مراحل انجام پایان نامه پزشکی را به دقت بررسی و به طور منطقی زمان‌بندی می‌کنند تا از اتلاف وقت جلوگیری شود. همچنین دقت به جزئیات و پرداختن کامل به نکات و قواعد نگارش پایان‌نامه از اصول و ضروریاتی است که کارشناسان مدیک تز به آن توجه ویژه دارند تا کیفیت پایان‌نامه حفظ شود.

آینده تحصیلی و شغلی

ارتقای کیفیت محتوای علمی در انجام پایان نامه پزشکی و نهایتا به دست آوردن نمره عالی، در آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان بسیار موثر است؛ یعنی هم مسیر پذیرش این دانشجویان را در دانشگاه‌های بهتر برای ادامه تحصیل‌شان هموار می‌کند و هم شانس احراز پست‌های شغلی مناسب‌تر را در بازار کار افزایش می‌دهد، بر این اساس، منطقی‌ترین کار استفاده از تجربیات متخصصان و مشاوره با کارشناسان کاربلد است.

روال انجام پایان نامه پزشکی

اگر دانشجویان در نگارش پایان نامه مطابق با اصول مشخص و تعریف‌شده آن پیش بروند و مراحلش را به طور کامل و دقیق طی کنند، نتیجه بهتری به دست خواهد آمد. به طور کلی روال زیر در فرآیند انجام پایان‌نامه پزشکی معمول است:

انتخاب موضوع

در انتخاب موضوع برای انجام پایان نامه پزشکی نکاتی را باید مد نظر قرار داد؛ برای مثال، دانشجویان پیش از هر چیز باید علایق، توانمندی‌ها و مهارت‌های خود را بسنجند و متناسب با آن‌ها موضوعات را ارزیابی کنند. نکته بعدی، کاربردی و به‌روز بودن موضوع است؛ موضوع باید به حل مسئله‌ای در جامعه کمک کند. همچنین جذاب بودن موضوع بسیار مهم و در جلب نظر هیات داوران موثر است. بهتر است دانشجویان با صرف زمان کافی موضوعات مختلف را بررسی کنند و از مطالعه اجمالی پایان نامه‌های گذشته غفلت نکنند. گفتنی است شرکت در جلسات دفاع دانشجویان دیگر این رشته نیز به انتخاب برتر کمک می‌کند؛ در واقع، این کار منجر به خلق ایده‌های نو در ذهن دانشجو و آشنایی با زاویه دید استادان دانشگاه خواهد شد.

مشاهده  رشته فیزیک مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله فیزیک در مقطع ارشد و دکتری

نوشتن پروپوزال پزشکی

نوشتن پروپوزال مرحله‌ای مهم و کلیدی است که بسیاری از دانشجویان عبور از این مرحله را موفقیت بزرگی در مسیر انجام پایان‌نامه پزشکی می‌دانند. برای نگارش پروپوزالی قوی که مورد تایید استادان دانشگاه قرار گیرد، بهتر است از راهنمایی کارشناسان و استادان کاربلد موسسه مدیک تز استفاده کنید؛ استادان موسسه مدیک تز با دقت همه‌جانبه به اصول پروپوزال‌نویسی و رعایت استانداردها به دانشجویان کمک می‌کنند طرحی جامع و جذاب بنویسند تا هیات داوران قانع شوند که موضوع پایان‌نامه مد نظر ارزش تحقیق، مطالعه و صرف زمان و هزینه لازم را دارد.

فصل‌بندی پایان نامه

فصل‌بندی محتوای پایان‌نامه اصول و قوانین مرسومی دارد و با آگاهی از آن‌ها به‌راحتی می‌توان محتوای تهیه‌شده را به فصل‌های مختلف تقسیم کرد، اما نکته قابل توجه و مهم شیوه‌نامه ویژه دانشگاه‌هاست؛ معمولا دانشگاه‌ها برای فصل‌بندی پایان‌نامه‌ها دستورالعمل‎‌هایی را تدوین می‌کنند و دانشجویان ملزم به رعایت آن‌ها هستند؛ بدین ترتیب ضروری است پیش از مرحله فصل‌بندی در انجام پایان نامه پزشکی با دقت و به طور کامل این قوانین را مطالعه کنید. قواعد کلی فصل‌بندی پایان‌نامه‌ها اغلب با عناوین زیر تعریف می‌شود:

مقدمه: نگارش مقدمه‌ای جذاب در انجام پایان نامه پزشکی عامل مهمی در جلب نظر هیات داوران است؛ در مقدمه اغلب به توضیح کلیات طرح و دلایل انتخاب موضوع می‌پردازند.

پیشینه تحقیق: این فصل به توضیح فعالیت‌های‌ محقق در زمینه مطالعه پایان نامه‌های دانشجویان گذشته و اسناد و مدارک مرتبط با موضوع مد نظر دانشجو اختصاص دارد. بهتر است پژوهشگران تاثیر این نوع مطالعات در کیفیت انجام پایان نامه خود را در این فصل بیان کنند.

مشاهده  انجام پایان نامه پزشکی زیست مواد | مشاوره و آموزش در انجام پایان نامه پزشکی زیست مواد

روش تحقیق: فصل سوم پایان نامه به توضیح روش تحقیق اختصاص دارد و باید جزئیات روش انجام پایان نامه  را با دقت در این بخش شرح داد؛ برای مثال، درباره داده‌هایی که در پژوهش استفاده شده، آمارها، پرسش‌نامه‌ها، نرم‌افزارهای کاربردی و….

نتایج: در فصل چهارم پایان نامه معمولا درباره نتایج پژوهش می‌نویسند؛ هر آنچه از مطالعات و تحقیقات به دست آمده است. توصیه می‌کنیم نخست به طرح اجمالی مسئله بپردازید و بعد آمارهای دقیق در تجزیه و تحلیل نتایج پایان نامه را ارائه کنید و سپس راهکارهای مناسب را پیشنهاد دهید.

بحث و پیشنهادها: فصل پایانی مخصوص جمع‌بندی نهایی تحقیق است. ابتدا نتایج تحقیق را بنویسید و پس از آن، به مقایسه راهکارهای خودتان با راهکارهای دیگران بپردازید. فراموش نکنید که مزیت‌های پژوهش‌تان را حتما بیان کنید.

جلسه دفاع از پایان نامه

خوان آخر فرآیند انجام پایان‌نامه پزشکی جلسه دفاع از پایان‌نامه است که پس از اتمام نگارش و بازخوانی آن برگزار می‌شود. دانشجو باید با آمادگی کامل و تسلط بر موضوع و مباحث پیرامونی آن در این جلسه حاضر شود و از دستاوردها و یافته‌های پژوهش خود دفاع کند. او باید به پرسش‌های هیات داوران پاسخ دهد تا بتواند استادان و حضار را قانع کند که تحقیقاتش کاملا به‌روز، جامع و کاربردی بوده است. بهتر است دانشجویان برای این جلسه مهم مطالب را در قالب یک فایل پاورپوینت جذاب، زیبا و گویا آماده کنند و به کمک آن مطالب را بیان کنند تا جلسه برای حضار خسته‌کننده نباشد.

مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!