بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

انجام رساله دکتری | موسسات برتر مشاوره پایان نامه مقطع دکتری
16 مارس, 2021

انجام رساله دکتری | موسسات برتر مشاوره پایان نامه مقطع دکتری

انجام رساله دکتری

انجام رساله دکتری | موسسات برتر مشاوره پایان نامه مقطع دکتری :

نکاتی برای نوشتن پروپوزال رساله دکتری

یک تم، سوال و عنوان انتخاب کنید

  • تز یا رساله شما قرار است چه مشکلی را بیان کند؟
  • چرا چنین موضوعی در جامعه علمی، پژوهشی که شما به آن تعلق دارید یک چالش یا مشکل بحساب می آید؟
  • چرا برای شما مهم است که راه حلی برای آن بیابید؟
  • چطور می ­خواهید به دنبال پاسخ آن باشید؟

مطرح کردن این سوالات برای اینکه به یک نتیجه و پاسخ نهایی برسید مهم است بنابراین به خوبی به روی آن­ ها فکر کنید تا به موضوعی برسید که ارزشمند، منحصر به فرد و جدید است.

اما این سوالات نباید به قدری پیچیده و پراکنده باشند که در نهایت با پاسخ دادن به آن ها به بن بست برسید بلکه باید پاسخ این سوالات شما را به یک فرضیه برساند که شما بتوانید آن را مطرح کرده و به خوبی درباره آن بحث و گفتگو کنید.

با استاد راهنمای خود درباره عنوان رساله خود صحبت کنید و پیش از نوشتن پروپوزال از او مشاوره بگیرید. همچنین این راهنما می­ تواند به شما کمک کند چطور پروپوزال بنویسید.

شروع تحقیق و پژوهش

مرحله پژوهش و تحقیقات برای رساله اصلی ­ترین مرحله ­ای است که باید طی کنید و هر چه تحقیقات شما در این مرحله موثرتر باشد در نتیجه نهایی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

از آنجایی که تحقیق شما باید موثر و علمی باشد و برای جلوگیری از اینکه زمانتان را با بررسی منابع غیرمرتبط هدر دهید، این نکات می­ تواند به شما کمک کند تحقیق موثرتری داشته باشید:

یک جدول زمانی برای مرحله تحقیق ایجاد کنید

خیلی مهم است که برای جمع آوری اطلاعات درباره موضوعی که انتخاب کرده اید از منابع کافی استفاده کنید اما شما قرار نیست تمام زمانتان را به روی این مرحله بگذارید و بالاخره باید یکجا این کار را متوقف کنید.

بنابراین تصمیم بگیرید، چقدر می­ خواهید برای این کار زمان بگذارید؟ یک جدول زمانبندی شده تهیه کنید و بر اساس آن برای تحقیقات و مطالعاتتان زمان بگذارید. هدف اصلی این مرحله این است که نشان دهید موضوعات مختلفی را مرور کرده ­اید و مطالعات پیشین انجام شده را مطالعه نموده ­اید اما شما زمان برای مطالعه و یادداشت برداری از تمامی مطالعات و پژوهش ­های انجام شده نخواهید داشت بنابراین باید در انتخاب آن­ ها نیز دقت داشته باشید تا تحقیقات شما مفید و موثر باشد.

مشاهده  انجام رساله دکتری و بهترین موسسه نوشتن رساله های دکترا در ایران

در جای مناسب به دنبال منابع مورد نظرتان بگردید

بدون شک جستجو در اینترنت اولین جاییست که برای رسیدن به منابع خاص موضوع مورد نظرتان به آن مراجعه می­ کنید. اما این را نیز باید در نظر داشته باشید هر آنچه در اینترنت با آن برخورد می ­کنید لزوما صحیح نیست و شما باید منبع موثق ­تری برای مطالعاتتان داشته باشید.

Google Scholar می ­تواند شما را به منابع علمی مطمئنی برساند. ویکی پدیا نیز منبع موثقی نیست اما رفرنس ­های آن می ­توانند به شما ایده بدهند تا به دنبال چه مقالات یا کتاب­ هایی بروید.

مراجعه به کتابخانه ­ها را نیز فراموش نکنید، شاید بسیاری از منابعی که در اینترنت به آن­ها می ­رسید و دسترسی به کتاب یا مجلات مورد نظر ندارید در کتابخانه قابل دسترسی باشند. بنابراین منابع مختلفی که می­ خواهید بررسی کنید را یادداشت کنید و در کتابخانه ­ها به دنبال آن­ ها بگردید.

موسسات برتر انجام رساله و پایان نامه مقطع دکتری

در این مقاله سعی شده است سه وبسایت برتر مشاوره پایان نامه نویسی مقطع دکتری معرفی گردد .

۱ . ایزی تز

این موسسه با همکاری مجموعه ای از برجسته ترین نخبگان پژوهشی کارشناسی ارشد و دکتری کشور، از سال 1390 به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین موسسه ارایه خدمات مشاوره نگارش پروپوزال و انجام پایان نامه، طرح ها و پروژه های بسیاری را به انجام رسانده و خدمات مشاوره پژوهشی ارزنده ای را به جامعه علمی کشور ارایه کرده است. این مرکز در دوره های زمانی مختلف اقدام به برگزاری دوره های آموزش تخصصی نگارش پروپوزال، اصول نگارش پایان نامه، نرم افزارهای تحلیل آماری و شبیه سازی، تکنیک ها و فرایند بررسی اعتبار مجلات علمی پژوهشی و ISI ، شناسایی مجلات نامعتبر و جعلی، اصول و تکنیک های سابمیت مقاله به ژورنال های خارجی، پیگیری و چاپ مقالات ISI و ISC و همچنین اصلاح و ویرایش مقالات ISI  می نماید. خدمات مشاوره ای، آموزشی و پژوهشی این مرکز به صورت کاملا تخصصی و صرفا توسط فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری هر رشته تحصیلی صورت می گیرد.  در حال حاضر واحدهای انجام پایان نامه، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام پایان نامه دکتری این موسسه در تمامی رشته های مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، هنر، پزشکی و پیراپزشکی فعال می باشد.  خوش حسابی موسسه ایزی تز، پیگیری مناسب کارها و  ارایه آموزش های تخصصی  باعث شده است تا مشتریان عزیز و اساتید مشاور محترم،  از موسسه ایزی تز به نیکی یاد کنند.  رسالت اصلی  موسسه ایزی تز، فراهم سازی زمینه رشد و توسعه جامعه علمی کشور بوده و در جهت دستیابی به این آرمان، ارائه خدمات با کیفیت همراه با آموزش و مشاوره را سرلوحه کار خویش قرار داده است. این موسسه تا به حال  هیچ فایل آماده ای را به فروش نرسانده و شدیدا کپی برداری را مورد نکوهش قرار داده است.

مشاهده  دلایل رد شدن رساله دکتری چیست؟

www.easytez.ir

۲ . پایان نامه من

  هسته اصلی گروه پایان نامه من، متشکل از  پنج تن از فارغ التحصیلان مقطع دکتری رشته مدیریت (گرایش های مختلف) با بیش از ۷ سال سابقه درخشان دانشگاهی و تجاری در حوزه پژوهش و اهم خدمات قابل ارائه توسط گروه آفتاب به شرح ذیل می باشد:

  • مشاوره و همکاری در زمینه انتخاب موضوع و تدوین پایان نامه، تدوین پروپزال، طراحی پرسشنامه، تدوین مقالات ISI، ISC و علمی – پژوهشی
  • مشاوره و همکاری در زمینه اخذ پذیرش سریع مقالات شما در ژورنال های معتبر ISI و ISC (تضمینی) در همه رشته ها
  • انجام تحلیل های آماری و ریاضیاتی کاملاً تخصصی با نرم افزارهای Spss، Lisrel، Amos، R، Expert Choic، Eviews، Minitab و … و مبتنی بر آزمون های پارامتریک و ناپارامتریک، تحلیل پوششی داده ها، تصمیم گیری چند معیاره، تحلیل های چند متغیره و…
  • ترجمه کاملاً تخصصی و در سطح عالی مقالات و متون علمی جهت ارسال به ژورنال های معتبر بین المللی
  • و …
مشاهده  رشته مهندسی خودرو مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله مهندسی خودرو در مقطع ارشد و دکتری

 www.payannameman.ir

۳ . تز آنلاین

تز آنلاین با در اختیار داشتن محققین مجرب و با دانش و فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه های برتر ایران از سال ۹۱  خدمات مشاوره انجام پایان نامه را به دانشجویان عزیز ارائه می دهد و جزء قدیمی ترین و برترین مشاورین درزمینه ی انجام پایاننامه می باشد.مشاوره و انجام پایان نامه های فنی مهندسی و پایان نامه های علوم انسانی و همچنین علوم پایه و علوم پزشکی توسط محققین تز آنلاین پشتیبانی می شوند.

تز آنلاین، انجام پایان نامه ها و پروژه های شما را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد.

آموزش کامل،رفع اشکال هر مرحله از پروژه.تعریف تخصصی موضوعات پایان نامه،محققین خبره در زمینه های تخصصی نگارش پایان نامه.

ارتباط مستقیم با محققین و جلسات آموزشی حضوری از ویژگی های برتر تز آنلاین می باشد.بدون شک ارائه پایان نامه معتبر

و سطح بالا در رزومه تحصیلی دانشجویان اهمیت بسیاری دارد.

www.tezonline.ir

انجام رساله دکتری | موسسات برتر مشاوره پایان نامه مقطع دکتری

 مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!