بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

نوشتن پروپزال دکتری حسابداری + آموزش کامل
6 آوریل, 2021

نوشتن پروپزال دکتری حسابداری + آموزش کامل

نوشتن پروپزال دکتری حسابداری + آموزش کامل

نحوه نوشتن پروپزال دکتری حسابداری : هنگامی که برای نوشتن رساله دکتری در حسابداری اختصاص داده اید ، احتمالاً ابتدا از شما خواسته می شود که پروپوزال ارائه دهید. این سندی است که توصیف مقاله شما را شرح می دهد. شما باید آن را به کمیته خود ارائه دهید تا آنها بدانند چه انتظاری از کار شما دارند. متأسفانه ، برخی از دانشجویان  نحوه نوشتن پروپزال دکتری حسابداری را به درستی نمی دانند و اطلاعی ندارند که چگونه باید پروپوزال خود را به درستی تنظیم کنند. اگر در زمینه حسابداری مشكلات مشابهی با مقاله خود دارید ، باید نكاتی که در این مقاله برای شما بیان می کنیم را بخوانید تا بدانید چه مواردی را باید در نحوه نوشتن پروپزال دکتری حسابداری رعایت کنید. تا انتهای این مقاله آموزنده همراه ما باشید:

نحوه نوشتن پروپزال دکتری حسابداری

عنوان موضوع رساله دکتری خود را بنویسید

شما باید یک عنوان تقریبی از کارهای آینده خود بنویسید. سعی کنید کوتاه و واضح باشد. عنوان نهایی شما ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد زیرا ممکن است روند کار خود را در روند نوشتن تغییر دهید ، اما توصیه می شود اولین عنوان خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

اهداف خود را بنویسید

شما باید در مورد اهداف رساله دکتری حسابداری خود در پروپوزال بنویسید. بخاطر داشته باشید که اگر بیش از سه هدف را شمرده باشید ، موضوع شما احتمالاً برای این نوع مقاله بسیار گسترده است. سعی کنید آن را کوتاه کنید.

منابع خود را نام ببرید

پیشنهاد شما باید حاوی نام کتابهایی باشد که می خواهید از آنها به عنوان منابع اصلی نظری برای تحقیق خود استفاده کنید. نیازی نیست جزئیات زیادی درباره این منابع اضافه کنید ، اما مطمئن شوید که اطلاعات واضح و دقیق هستند.

جزئیات تحقیقات خود را وارد کنید.

در این بخش ، شما باید جزئیات ارائه شده در  وال تحقیق خود را شرح دهید. در واقع ، شما باید یک طرح کلی از مقاله خود ارائه دهید.

مشاهده  رشته مهندسی هوافضا | مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله مهندسی هوافضا در مقطع ارشد و دکتری

روش تحقیق خود را بیان کنید

در مرحله بعدی ، شما باید روشهایی را که در طول تحقیق استفاده می کنید لیست کنید. اول از همه ، شما باید تجربی بودن یا غیر تجربی بودن کار خود را نشان دهید. به عنوان مثال ، یک تحقیق تجربی شامل جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه است. یک تحقیق غیر تجربی (با توجه به اینکه مقاله شما در زمینه حسابداری است این احتمال بیشتر است) شامل تحقیق درباره نوشتارها و پروژه هایی است که قبلاً منتشر شده اند. سپس ، باید از نقاط گلوله برای لیست فعالیت های مورد نظر استفاده کنید.

مشاوره انجام پایان نامه دکتری حسابداری

نتایج بالقوه را در پروپوزال خود ذکر کنید

در این بخش ، شما باید خلاصه ای از نوع نتیجه ای را که انتظار دارید از کار خود بدست آورید ، ارائه دهید. با این حال ، نباید نتیجه دقیق رساله خود را حدس بزنید. در صورتي كه از قبل نتايج آن را بدانيد هيچ منطقي در تحقيق شما وجود ندارد.

جدول زمانی خود را وارد کنید.

همچنین اغلب لازم است که بیان کنید چه مدت طول می کشد تا مقاله خود را تکمیل کنید. کار خود را به بخش های جداگانه تقسیم کنید ، زمان تقریبی مقابله با آنها را محاسبه کنید و این را به عنوان مثال در طرح خود ارائه دهید.

مراحل نوشتن پروپزال دکتری حسابداری

در این قسمت از مقاله ، ما به برخی از مراحل نوشتن پروپزال دکتری حسابداری اشاره خواهیم کرد. هدف از یک پیشنهاد تحقیقاتی پرداختن به یک پروژه تحقیقاتی خاص علمی یا علمی است. چندین مرحله وجود دارد که باید از نحوه نوشتن یک پیشنهاد تحقیق حسابداری آگاه باشید. قبل از شروع به نوشتن یک پروپوزال تحقیق حسابداری خوب ، باید هدف از پیشنهاد تحقیق خود را تعیین کنید. یک مکان خوب برای شروع با انجام یک تحقیق مقدماتی در مورد موضوع برای تعیین اینکه موضوعات فعلی چیست و چه شکافهایی در بررسی ادبیات وجود دارد. وقتی همه تحقیقات ممکن در این مرحله انجام شد ، فرمول بندی سوالات تحقیق را برای رفع این شکاف در دانش یا تئوری شروع کنید. خوب است به یاد داشته باشید که پیشنهاد تحقیق هرگز چاپ آبی ثابت نیست. بررسی مداوم ادبیات مربوطه به شکل گیری سوالات یا فرضیه های تحقیق کمک می کند ، که در عوض ، روش تحقیق مورد استفاده را تعیین می کند. اساساً هیچ فرمول ثابتی برای نوشتن یک پروپوزال پژوهشی وجود ندارد.

مشاهده  انجام پایان نامه دکترا مکانیک | انجام پایان نامه دکتری مکانیک | انجام رساله دکتری دکترا مکانیک

دانشجویان هنگام نوشتن یک پروپوزال تحقیقاتی با چالش های خاصی روبرو می شوند. آنها ابتدا باید کمیته تحقیق را متقاعد کنند که یک مسئله تحقیقاتی قابل شناسایی شناسایی شده است ، که یک چارچوب نظری برای این مسئله وجود دارد و یک رویکرد روش شناختی مناسب برای مطالعه تعیین شده است. علاوه بر این ، دانشجویان باید مطمئن باشند که پروژه تحقیقاتی پیشنهادی عملی است. اینکه می تواند در یک بازه زمانی واقع بینانه انجام شود و هزینه هایی که برای یافتن راه حل برای این مشکل صرف خواهد شد ، حداقل خواهد بود.
حتی قبل از نوشتن پروپوزال تحقیق ، شما باید عادت کنید که به طور مداوم در مورد الزامات پروپوزال پژوهشی به طور مداوم با مشاور پروژه خود مشورت کنید. آیا مشاور انتظار دارد که خلاصه ای از پیشنهاد ارائه شود؟ طول مورد نیاز چقدر است؟ آیا بخشهای مقدمه ، بررسی ادبیات و روش شناسی به طور کامل توسعه یافته است؟ چگونه سوالات تحقیق بیان شود؟ آیا باید فهرست مطالبی وجود داشته باشد؟ مدت زمان پیشنهادی پیشنهادی چقدر است و چه تعداد منبع باید ذکر شود؟

مشاهده  فهرست مطالب در پایان نامه و نحوه نوشتن فهرست مطالب در پایان نامه

سرانجام ، قالب بندی پیشنهاد تحقیق مهم است. هر پیشنهاد پژوهشی باید دارای یک صفحه عنوان باشد. شما باید راهنمایی هایی را که بخش یا کالج (دانشگاه) شما برای قالب بندی عنوان عنوان و همچنین بخشهای دیگر سند ارائه می دهد ، به دقت بررسی کنید ، زیرا این بخش نیز بخش مهمی از یک پیشنهاد تحقیق دقیق است. متأسفانه ، اگر مقاله پیشنهادی شما ضعیف قالب بندی شده باشد ، کمیته می تواند نمره شما را کاهش دهد. به طور خلاصه ، عنوان یک پروپوزال پژوهشی باید به اندازه کافی جامع ، دقیق ، مختصر و توصیفی باشد تا بتواند موضوع مسئله مورد بررسی را نشان دهد. دانشجو همیشه باید سعی کند عنوان را تقریباً ۵۰ کلمه طول کند اما از شصت کلمه بیشتر نکند.

نحوه نوشتن پروپزال دکتری حسابداری

بطور خلاصه ، شما همچنین باید یک بازه زمانی معقول را مشخص کنید که در آن قصد دارید پروپوزال تحقیق را تکمیل کنید. یک استراتژی خوب برای تعیین یک بازه زمانی واقعی می تواند تحقیق در مورد پروژه های تحقیقاتی مشابه باشد که با موفقیت انجام شده است. کمیته باید بداند که شما متوجه می شوید تحقیقات شما به کجا می انجامد و شما می توانید مقاله تحقیقاتی را در مهلت مقرر به پایان برسانید.

 

مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!