بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

موسسه انجام پایان نامه | موسسه انجام پایان نامه دکتری
16 مارس, 2021

موسسه انجام پایان نامه | موسسه انجام پایان نامه دکتری

موسسه انجام پایان نامه

موسسه انجام پایان نامه | موسسه انجام پایان نامه دکتری :

ملاک های اساسی انتخاب موضوع  پایان نامه 

  1. موضوع انتخابی تکراری نباشد.
  2. عنوان نباید خیلی طولانی یا خیلی کوتاه باشد.
  3. از به کار بردن اصطلاحات غیر رایج یا کلمات انگلیسی که معادل فارسی دارند پرهیز گردد.و از عنوانهای اختصاری استفاده نشود.
  4. موضوع بایستی به صورت خبری نوشته شود.
  5. در صورتی که عنوان مربوط به زمان و مکان خاصی است مکان و سال انجام تحقیق مشخص باشد.
  6. موضوع قابلیت اجراء داشته باشد.مثلا در مکان انتخابی تمامی شرایط و امکانات جهت انجام تحقیق موجود است یا خیر؟در غیر این صورت موضوع انتخابی مناسب نیست.
  7. موضوع باید کاربردی و مقرون به صرفه باشد.کار کردن روی موضوعی که با حداقل هزینه انجام گیرد و نتیجه ی آن برای رفع نیازهای اجتماعی مفید باشد موضوعی مناسب است.
  8. از لحاظ سیاسی و فرهنگی مورد تایید باشد.
  9. موضوع بایستی منع اخلاقی نداشته باشد.

نکاتی اساسی درباره ی انتخاب موضوع پایان نامه

  • از ترم اول به فکر موضوع پایان نامه ی خود باشید.
  • در صورتی که عنوان خاصی را برای پایان نامه در ذهن دارید ،بهتر است تحقیقات کلاسی را در ان حیطه انتخاب کنید تا با موضوعتان هم بیشتر آشنا شوید.
  • انتخاب استاد راهنمای خوب
  • قبل از مطرح کردن عنوان پایان نامه،اطلاعات کافی در مورد آن جمع آوری کنید و مطالعات اولیه را انجام دهید و بعد از اینکه مطمن شدید موضوع انتخابی ارزش تحقیق و پژوهش دارد ان را مطرح کنید.در صورتی که منابع کافی برای موضوع انتخابی در دسترس ندارید موضوع خود را عوض کنید.

موسسه مدیک تز

موسسه مدیک تز با همکاری تعداد زیادی از اساتید رشته های مختلف تحصیلی این امکان را در اختیار دانشجویان عزیز از سراسر کشور گذاشته است که در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در خصوص انجام پروپوزال و پایان نامه های خود از کمک اساتید این رشته بهره مند شوند.

مشاهده  انجام پایان نامه شنوایی سنجی ارشد و دکترا

متاسفانه دانشگاههای کشورمان علیرغم توجه کمی به توسعه و جدب دانشجو، خدمات کیفی نامناسبی علی الخصوص در زمینه انجام تحقیقات و پایان نامه ها ارائه میدهند و اساتید راهنما و مشاور معرفی شده توسط دانشگاهها عموما مشاوره و راهنمایی لازم در مورد انجام پایان نامه را انجام نمیدهند و زمان کمی را در اختیار دانشجو میگذارند. این امر باعث شده است که دانشجویان برای انجام پایان نامه های خود با مشکلات متعددی مواجه شوند و زمان زیادی را برای انتخاب موضوع مناسب، ارائه پروپوزال و انجام پایان نامه از دست داده و با سردرگمی در این راه قدم بردارند.

مشاهده  انجام پایان نامه دکتری معماری | مشاوره آموزش و انجام رساله و پایان نامه دکتری دکترا معماری

به این سبب لازم به نظر میرسد که آموزشها و مشاوره های تکمیلی برای دانشجویان عزیز ارائه شود. در این راستا موسسه مدیک تز از تعداد زیادی اساتید و افراد با تجربه در این زمینه بهره گرفته است تا با همکاری ایشان پاسخگوی نیازهای دانشجویان گرامی در این خصوص باشد.

خدماتی که موسسه مدیک تز در این زمینه ارائه میدهد شامل مشاوره رایگان انتخاب موضوع پایان نامه بوده و در ادامه و پس از تصویب موضوع در دانشگاه، در هر مرحله اساتید مدیک تز میتوانند در کنار شما باشند و مشاوره به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق ایمیل ارائه داده و یاری دهنده شما در نگارش پایان نامه باشند. همچنین در صورتی که نیاز به ویرایش پایان نامه و تصحیح آن باشد نیز اساتید موسسه مدیک تز در کنار شما هستند. برای انجام تحلیلهای آماری و شبیه سازی و کارهای نرم افزاری نیز موسسه آمادگی انجام این امور را دارد.

مشاهده  انجام رساله دکترا و نکات ضروری در انجام رساله دکترا

موسسه انجام پایان نامه دکتری

 مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!