بزرگترین سامانه مشاوره انجام پایان نامه های پزشکی

ایران ، سعادت آباد

مدیکال تز

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

انجام تضمینی پایان نامه | انجام پایان نامه ارشد و دکتری تضمینی
16 مارس, 2021

انجام تضمینی پایان نامه | انجام پایان نامه ارشد و دکتری تضمینی

انجام تضمینی پایان نامهانجام تضمینی پایان نامه | انجام پایان نامه ارشد و دکتری تضمینی

انجام تضمینی پایان نامه | انجام پایان نامه ارشد و دکتری تضمینی :

یكی از اهداف ارائه پایان نامه کارشناسی ارشد ، آشنایی دانشجویان با نحوه نگارش و تنظیم مطالب یك موضوع علمی است . پایان نامه ها علاوه بر فصل بندی دارای جزئیات دیگری نیز هستند که در هنگام نگارش می بایست به آنها توجه کرد . به طور خلاصه می توان گفت هر پایان نامه ای با صفحه بسم الله الرحمن الرحیم شروع شده و به ترتیب دارای قسمت های زیر است :

  •  تأییدیه اعضای هیأت داوران حاضر در جلسه دفاع
  •  آیین نامه چاپ پایان نامه که به وسیله دانشجو تکمیل و امضا شده
  •  تقدیم به ( در یک صفحه )
  •  تشکر و قدر دانی ( در یک صفحه )
  •  چکیده
  •  فهرست مطالب
  •  فهرست جداول و نمودار ها
  •  فصل های پایان نامه
  •  فهرست منابع

در برخی از دانشگاه ها ، داوطلبانی که قصد دارند ترم آخر خود را به جای ارائه پایان نامه به صورت آموزش محور سپری کنند نیاز است با کمک استاد مربوطه مقاله ای برای واحد درسی سمینار بنویسند . برای راهنمایی بیشتر مقاله زیر ارائه شده است تا دانشجویان از انواع مختلف مقاله اطلاعات لازم را کسب نمایند .

مشاوره نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد

دانشجویان پس از انتخاب عنوان پژوهش باید از عدم تکراری بودن آن موضوع اطمینان حاصل نمایند . برای دریافت گواهی جدید بودن موضوع پایان نامه باید با نحوه استعلام موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد آشنا بوده و سپس اقدام به تهیه و تدوین فصل ها نمود .

مشاهده  رشته مهندسی نفت و مشاوره انجام پایان نامه و چاپ مقاله مهندسی نفت در مقطع ارشد و دکتری

برای نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد در هر فصل خصوصا فصل دوم سعی کنید از منابع جدید و به روز استفاده نمایید . همچنین استفاده از یافته های مقالات و مجلات آکادمی انگلیسی که در سال های اخیر منتشر شده نیز سبب افزایش کیفیت مطالب نوشته شده در پایان نامه می شود .

داوطلبانی که پس از دفاع از پایان نامه ارشد علاقه مند به شرکت در آزمون دکتری می باشند می توانند با مطالعه مقاله زیر از شرایط ثبت نام مطلع شوند . لازم به ذکر است که تبدیل پایان نامه به کتاب می تواند تا 4 امتیاز را در مصاحبه دکتری به همراه داشته باشد . همچنین  دانشجویان کارشناسی ارشد در صورت داشتن هرگونه سوال برای نگارش پایان نامه خود می توانند با متخصصان سامانه مشاوره ایزی تز تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ایزی تز دریافت نمایند .

موسسه پژوهشی مدیک تز با همکاری تعدادی از پژوهشگران با تجربه دانشگاه های سراسری کشور در سال ۱۳۸۸تشکیل شده و از همان ابتدا ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مشاوره پایان نامه و مقالات را سرلوحه کارخود قرار داده است. این موسسه باجلب مشارکت اعضای هیئت علمی در زمینه مشاوره تحلیل های آماری، نگارش مقالات، ترجمه و پذیرش مقالات از مجلات بین المللی خدمات متنوعی را به دانشجویان و متقاضیان ارائه می دهد. یکی از رویکرد های اصلی موسسه پژوهشی مدیک تز صداقت و تعهد و مسئولیت پذیری در قبال پروژه های به عهده گرفته می باشد. به شکلی که کلیه اطلاعات لازم در مورد نحوه انجام پروژه، زمان لازم برای انجام پروژه، کیفیت تحویل فازهای پروژه، نحوه برطرف کردن اشکالات دانشجویان و متقاضیان در حین انجام پروژه ها را بدون کم و کاستی در اختیار دانشجویان قرار داده و با دانشجویان صادق می باشد. در صورت توافق برای انجام پروپوزال، پایان نامه و یا ترجمه و اخذ پذیرش مجلات نیز تا رضایت کامل دانشجویان در کنار آنها خواهد بود.

مشاهده  قیمت پروپوزال و پایان نامه سم شناسی ارشد و دکتری در سال 1403

دپارتمان مشاوره پروپوزال و پایان نامه در موسسه پژوهشی مدیک تز متشکل از فارغ التحصیلان و دانشجویان دوره دکتری در تمام رشته های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه و هنر می باشد. اعضای این دپارتمان دارای تجارب ارزنده در حیطه های تعریف موضوعات جدید، نگارش پروپوزال با کیفیت مناسب، تدوین و مشاوره فصول مختلف پایان نامه های ارشد و دکتری و همچنین تحلیل های آماری و شبیه سازی و یا کد نویسی هستند.

مشاهده  انجام پایان نامه بهداشت حرفه ای ارشد و دکترا در سایت پایان نامه پزشکی

انجام تضمینی پایان نامه | انجام پایان نامه ارشد و دکتری تضمینی

 مدیک تز سامانه برتر مشاوره رساله پزشکی

با مدیریت تز آنلاین

تلفن های تماس : 09353132500

افزودن نظر شما

error: Content is protected !!